سی و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آغاز شد
نوشته شده توسط : علیرضا


به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش؛سی و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آغاز شد


صبح امروز و طی مراسمی سی و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با حضور جمعی از فرماندهان، روحانیون و مسئولان نیروهای مسلح آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این مسابقات که از ۱۸ تا ۲۱ تیرماه به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار می‌شود،300  نفر از قاریان و حافظان قرآن نیروهای مسلح به رقابت با یکدیگر می پردازند.
این مسابقات با حضور 30 نفر از  کارکنان برتر پایور و 30 نفر از کارکنان وظیفه سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، نمایندگی ولی فقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح مجموعا 300 نفر در سالن کوثر برگزار می‌شود.
لازم به ذکر است که این مسابقات در 10 رشته حفظ پنج، 10،15، 20 و 30 جزء از قرآن، قرأت تحقیق، ترتیل، اذان، مفاهیم سطح یک و مفاهیم سطح دو برگزار می‌شود.
مراسم اختتامیه این رقابتها چهارشنبه 21 تیرماه در مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور فرماندهان و مسئولان عالی رتبه نیروهای مسلح برگزار شده و در آن از برگزیدگان سی و یکمین دوره رقابت های قرآنی نیروهای مسلح تجلیل بعمل خواهد آمد.
 





:: برچسب‌ها: ارتش , قرآن , آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 4 / 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: